6158 big

Programiranje igranog filma 2

Jezik izdanja: Hrvatski
Broj stranica: 336
Uvez: Meki
Nakladnik: Funditus
Godina izdanja: 2016
ISBN: 978-953-59034-5-1
Cijena knjige: 150.00 kn

Knjige "Programiranje igranog filma 1" i "Programiranje igranog filma 2" nastoje dati znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti igrani film koji će "osvojiti publiku", postavljajući hipoteze koje ekspresivnost semiotičko-naracijskoga scenarističkog izraza koreliraju s recepcijom publike hrvatskoga igranog filma. Autor analizira velik broj različitih narativno-semiotičkih, scenografskih i mizanscenskih atributa i motiva za koje pretpostavljamo da utječu na raspoloženje gledatelja, a upotrijebljeni su u hrvatskim igranim filmovima od samostalnosti RH do danas. Cilj knjiga jest provjeriti u kojoj mjeri određeni narativno-semiotički filmski motivi posredno i/ili neposredno koreliraju s izvjesnošću uspjeha hrvatskoga dugometražnog filma. Kriterij uspjeha filma zadan je i mjerljiv trima nezavisnim varijablama, odnosno osvajanjem nagrade publike, nagrade stručnog žirija i nagrade kritike na Filmskom festivalu u Puli.

Povezani naslovi

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice.

Korištenjem pristajete na korištenje kolačića. Saznajte više