Novi nagradni natječaj: Algoritam i Najbolje knjige nagrađuju 10 najboljih recenzija!

“Naoštrite” svoje tipkovnice i bacite se na posao! Algoritam je zadao temu - pet svojih knjiga za koje trebate napisati jednu recenziju, po svom izboru. Natječaj traje 3 tjedna, nakon čega ćemo objaviti 10 dobitnika, na čije adrese će stići uzbudljive, nove knjige

Big 121 453

Volite čitati? Strastveno raspravljate o knjigama? Prijatelji vas pitaju za preporuke za dobro štivo? Vrijeme je da za to dobijete i nagradu! Algoritam, nakladnička kuća iz Zagreba, i portal Najbolje knjige pozivaju sve knjigoljupce da se uključe u novi nagradni natječaj u kojem poklanjamo ukupno 16 knjiga! Pravila su vrlo jednostavna. Odabrali smo pet Algoritmovih knjiga, a vaš je zadatak da napišete recenziju za jednu od njih. Opišite nam zašto vam se knjiga sviđa, što vas se posebno dojmilo, zašto biste ju preporučili za čitanje… ili, jednostavno, ispričajte nam svoj dojam, onako kako biste ga ispričali prijatelju da vas upita zašto vam je knjiga dobra.

Recenzirati možete jednu od sljedećih pet Algoritmovih knjiga:
1. Renato Baretić: Osmi povjerenik
2. Frances Mayes: Pod suncem Toskane
3. Colleen McCullough: Ptice umiru pjevajući
4. Clarissa Pinkola Estes: Žene koje trče s vukovima
5. Harlan Coben: Nikom ni riječi

Nakon što napišete recenziju, pošaljite je na sljedeći e-mail: najboljeknjige@najboljeknjige.com

Natječaj za najbolju recenziju traje tri tjedna, do 7. rujna, a dobitnike ćemo objaviti 14. rujna. Nagradit ćemo ukupno 10 recenzija, odnosno 10 recenzenata, a najbolje će odabrati glavna urednica Algoritma Ivana Pavelić i glavna urednica portala Najbolje knjige Tanja Tolić.

Pobjednika natječaja, odnosno najbolju recenziju, Algoritam nagrađuje paketom od tri knjige u kojem će biti roman Johna Harta “Niz rijeku”, potom onaj Davida Sedarisa “Kad ste utopljeni u plamenu” i “Suprotno od ljubavi” Julie Buxbaum. Također, Algoritam će i najbolju recenziju objaviti u svom Predlistu, besplatnom časopisu za promicanje kulture čitanja i kućnu zabavu, koji objavljuje dvaput mjesečno, svakog drugog četvrtka. Recenzije koje zauzmu drugo, treće, četvrto i peto mjesto bit će nagrađene s dvije Algoritmove knjige - romanima Johna Harta “Niz rijeku” i Davida Sedarisa “Kad ste utopljeni u plamenu”. Oni sudionici čije recenzije zauzmu šesto, sedmo, osmo, deveto i deseto mjesto bit će nagrađeni jednim romanom – “Suprotno od ljubavi” Julie Buxbaum.

U romanu majstora trilera Johna Harta, “Niz rijeku”, pratimo priču o Adamu Chaseu koji posljednjih pet godina provodi u New Yorku pokukušavajući izbrisati bolno sjećanje na obiteljsko odbacivanje, sve dok ga telefonski poziv najboljeg prijatelja ne vrati u njegov rodni Salisbury, gdje ga mnogi još uvijek doživljavaju kao - ubojicu. Adam je, naime, zahvaljujući svjedočenju njegove pomajke, uhićen zbog ubojstva prije pet godina i, iako je oslobođen, mnogi ga, uključujući i njegovog oca, smatraju krivcem. Samo nekoliko sati nakon povratka, Adama pretuku, verbalno izazivaju i općenito okruže neprijateljstvom gotovo svi koje je nekoć tako blisko poznavao, uključujući i Grace, mladu ženu koju svih ovih godina nikako ne uspijeva zaboraviti. Ništa se, izgleda, nije promijenilo. A tada stanovnici gradića počnu pronalaziti leševe.

David Sedaris, autora romana “Kad ste utopljeni plamenu”, pisac je koji posjeduje nevjerojatnu mogućnost da razotkrije urnebesni apsurd koji se krije tik ispod površine svima nam poznate i opipljive svakodnevice. “Kad ste utopljeni u plamenu” Sedarisova je šesta knjiga, a prva u Algoritmovom izdanju kojom se predstavlja hrvatskim čitateljima. Sastoji se od niza eseja povezanih autorovim urnebesnim uvidima u život koji svakodnevno živimo, a sve začinjeno onim mnogima poznatim nastojanjem da se prestane pušiti. Teme eseja sežu od pokušaja pravljenja kave kad je isključena voda, neobičnih događaja na francuskom selu, kupovanja droge u kamp-kućici u Sjevernoj Karolini, neugode koja prati ispadanje bombona iz usta koji pri tom padne suputniku u avionu u krilo, do toga kako omotima starih LP ploča obložiti prozore da vam u prostoriju ne ulazi pjev neurotičnih ptica, odlaska u Japan isključivo u svrhu prestanka pušenja i još puno prilično nevjerojatnih stvari od kojih ćete hihotati i glasno se smijati uz knjigu, gdje god se našli.

Treći roman koji Algoritam poklanja - “Suprotno od ljubavi” Julie Buxbaum - prati Emily Haxby, uspješnu 29-godišnju odvjetnicu koja odluči okončati svoju sretnu vezu, i to baš u trenutku kad se dečko sprema zaprositi je, a odluku nije u stanju objasniti ni svojima najbližima. Negdje ispod vanjštine zabavne, nezavisne cure s odgovorom na sve, Emily je svjesna da prekid s Andrewom ima manje veze s njim, a puno više… s njom. “Suprotno od ljubavi” debitantski je roman koji najavljuje zavidan talent u suvremenoj prozi. Savršenom odmjerenošću opisujući smijeh i suze svakodnevice, Julie Buxbaum stvorila je književnu junakinju koju će odmah prepoznati svi koji su voljeli i izgubili, pa ponovno zavoljeli. S veseljem iščekujemo visokobudžetnu ekranizaciju s Anne Hathaway u glavnoj ulozi.

I za kraj, još mala, ali važna obavijest - u natječaju mogu sudjelovati i knjigoljupci izvan Hrvatske, a Najbolje knjige će sve poslane recenzije – ukoliko se sudionici natječaja slože - objaviti na portalu, po završetku natječaja. Budući da će nagrađeni knjige dobiti na kućnu adresu, uz recenzije nam obavezno pošaljite i svoje ime i prezime i adresu stanovanja.
Sretno!

Čitajte svježe.

Prijavite se na naš newsletter i redovno ćemo vam na vašu e-mail adresu slati slasne porcije najsvježijih književnih recenzija i članaka iz svijeta Najboljih knjiga.